Ligger nerbäddad & tycker synd om mig själ...

Ligger nerbäddad & tycker synd om mig själv !! Domen efter gårdagens tandläkarbesök var inte dödligt , ingen infektion & inga hål som tillfört denna smärta , däremot så stressar jag i sömnen ;) gnisslar tänder & dummar mig , vilket bidrar till "träningsvärk" som tillför rejäl svullnad , som ger denna otroliga smärta !! All tyngd lägger sig på höger sida , för jag har glapp i käften ( ni hör ju .. ) så på onsdag får jag bettskena !! Hot hot !! Har jag otur får jag få med denna smärta tills skenan börjar höra verkan , vilket kan ta sin tid .. Runk !! Men till något roligare , haft en bra arbetsdag trots massa ont , fått julklapp av cheferna ( som om 2 timmar sitter på flyget till thailand , lyx ) , fick hem min & makens julklapp idag oxå , en tassimo maskin , för dom som vill ha oväntat besök (fatta hinten mina vänner , - välkomna ) kramats med två övertrötta barn , natta dom & duschat , invigt kaffemaskinen & legat i soffan & gluttat i min nya kokbok :) lugn kväll & nu : Godnatt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: