Lördag , lördag , lördag !! Maken ligger &...

Lördag , lördag , lördag !! Maken ligger & sover , han mår verkligen som han förtjänar & han lär skura sovrumsgolvet när han vakar ;) David sover oxå , så jag & Saga har vart ute & promenerat & njutit av solen med bror + familj :) mysigt värre !! Morgon bestod av att städa barnens rum , & dammsuga överallt , skönt att ha de gjort , men vilja latmaskar till barn jag har , inte mkt till hjälp ;) tur att jag föredrar att städa själv då , dock ska jag inte gnälla för mycket , för dom plockar för det mesta tillbax sakerna dom drar fram , men storstädningen får jag stå för ;) undra hur länge maken tänker sova ?! Han ville inte äta lunch med oss tidigare iallafall , trots att jag hade gräddat pannkakor , som både han & barnen älskar ;) då är man risig !! Haha !! Gör ett nytt väckningsförsök till middagen , som idag kommer bestå av tacos !! Nääh , vik lite tvätt & vänta på att David vaknar , så vi kan bege oss ut igen :) tjingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: