Lördag !! Och i skrivande stund har jag de...

Lördag !! Och i skrivande stund har jag det oförskämt bra ;) David sover & Sag sitter i köket med kusinerna Alva & Molly & ritar :) jag ligger i soffan & hinkar kaffe & zappar runt på dumburken ;) vår elektriker har varit här & fixat golvvärmen i hallen , fint serrni !! Ute snöar det massor , men det är fortfarande för varmt , så det vill inte lägga sig , men SMHI har lovat lite snöstorm & ca 5cm snö , och det håller vi tummarna på att det stämmer :) ge oss en vit jul snälla !! Har börjat tagit tag i mitt tvättberg , kommer ta några maskiner , men skönt när korgen är tom sen !! Har skurat badrummet & dammsugit runt om , ska skura golv senare !! Och igår jobbade jag mitt sista arbetspass för iår på mitt jobb , nästa vecka bosätter jag mig på vår andra restaurang , där jag behövs mer då det dör ut helt hos oss redan på måndag :) ska få jobba med bästa Maria , och bara det är ju GULD !! Sen efter jobbet for vi hem till våra fina vänner Mia , Anders & Kevin <3 där blev vi bjudna på brakmiddag ( tacos ) och massa mys !! Dom kom hem från egypten i torsdags , så man kände sig ju lagom blek jämnfört med dom ;) sen for vi hem , mätta & belåtna , nattade barnen & tog oss massa vuxenmys ;) nu ska jag fortsätta slappa , hööörs då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: