- its cold in here :(


12-13 grader har vi haft i sovrummet inatt, med elementet på högsta ;)
Kallt? jajjamensan, men med dubbla täcken, filtar & lite kroppsvärme från Maken så funkar det :)

Idag ska barnen till dagis, för första gången på snart 2 veckor, dom behöver det SJUKT mycket, kan jag lova. & själv ska jag åka & jobba, det ser jag fram emot massor :) Kul att ha något att göra, ska snart plocka undan lite här hemma, så man slipper sånt ikväll när man kommer hem. Brukar alltid ta 8-bussen ner till dagis, men idag ska vi ta 8.30-bussen, så tar jag 9-bussen från byn, till Uppsala sen. Är ju ALLTID en timme för tidigt på jobbet typ, av rädslan att annars komma försent, men idag tror jag att jag har kollat alla busstider, så jag borde vara på jobbet till ca 10,40 kanske :)

Fy vad barnen inte kan låta bli varandra, dom slår varandra & hoppar på varandra.
Alltid gråts det, eller skriks, hua hua, dagis som sagt, det behövs MASSOR !!



Nu ska jag pinka..




hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: