30dagar, 30 sanningar !!


Minnet är bra, men kort ;)
Men här kommer de tre sista frågorna/svar från 30 dagar, 30 sanningar :)


Dag 28 – Det här saknar jag.
då kan man undra, är det matriellt, eller annat som frågan är riktat till ?
Men vi kan säga som såhär : Jag saknar ett jobb (som ni redan vet) Jag vill verkligen ha en fast tjänst, på något ställe där jag trivs & mår bra. Vill ha fasta arbetstider, och kunna planera vardagen, utöver jobbet. Tider som passar in med barnens öppentider på dagis, det är nog mitt enda krav utöver att få trivas.

Sen finns det andra saker som jag saknar, jag saknar mina fina vänner, jag saknar inpulsiva fikadater, spontana roadtrips,  och alla fina minnen.  

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
ja, den som ändå visste det ..

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.
tänker inte så långt ...
här & nu !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: