30dagar, 30 sanningar !!



Dax att uppdatera igen ;)

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Ja, det ögonblicket jag blev Mamma för andra gången, är det såklart <3
Tisdagen den 23e juni, 2009 kl 01.23, Mammas andra ögonsten kom till världen :)
Älskade David Ulf Christer Plahn !!

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
OJJ, ärligt talat så finns det sjukt mkt saker som upprör mig dagligen, men jag har gjort valet att skita i det mesta & sköta mig själv. Människor som gör andra människor illa, snackar massa osanning, och lägger sig i saker dom absolut inte har något med att göra, såna upprör mig tex. När mina vänner mår dåligt, och jag inte alltid kan finns där för dom, det upprör mig. Att se barn råka illa ut, gör ont som faaan i mig...

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Meeh, dum fråga : MINA BARN såklart :)
Oavsett vad, så kan dessa två huliganer alltid få mig på bra humör ;) en rolig, knäpp kommentar, ett leende, en kram, då smälter jag :)

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Hmm.. ja, vissa stunder, vissa dagar, så får jag den känslan, att jag inte räcker till. Känner mig värdelös, och tycker ibland att jag är en mindre bra Mamma, då jag skulle vilja kunna ge dom så himla mkt mer än vad jag kan i dagens läge. Saker relaterar till varandra, men jag tror att det är nyttigt att gråta, kroppen slappnar av & huvudet rensas.. det visar oxå att man är mänsklig !!

♥ Dag 25 – En första.
en första vaddå ?

♥ Dag 26 – Mina rädslor.
Som många andra svar, så handlar även detta om mina barn.
Min största rädsla på denna jord är att mina barn ska råka ut för något :/
Jag gör mitt bästa, jag skyddar dom från morgon till kväll, jag gör så gott jag kan.
Men tyvärr så kan man inte skydda sina barn från allt. Men jag hoppas att vi aldrig någonsin, ska behöva drabbas för något som kan få mina barn att må dåligt.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.
Trots att mitt hem mellan varven ser ut som en blandning av ett bombnerslag & en byggarbetsplats, så måste jag nog säga : Mitt hem <3 





Nu är det dax att börja klä på barnen & bege oss mot dagis & jobb.
tänk om man kunde få ha det såhär VARJE dag, dagis, jobb, rutiner ...
Mitt mål <3
Maria

Älskade vän..

Dag 24: Du är inte värdelös hjärtat. Du är den bästa mamma dina barn kan få och en underbar vän. Jag är så sjukt stolt över att få vara just din vän <3



Ditt mål är så nära <3

PUBLICERAT DEN 2011-02-03 KLOCKAN 07:53:29
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: