älskar bra dagar <3


Har precis skickat in flera jobbansökningar, så håll tummarna, för 5 av dom jobben som jag har sökt idag (av 8) är jobb jag VERKLIGEN skulle vilja syssla med :) PLEASE GIVE ME A JOB !!

Annars då ?
jo, jag har jobbat idag, 8-16, haft en fin & lugn dag & njutit av varenda sekund :)
Åkte & hämtade mina två sjuklingar efter jobbet hos deras farmor, & där hade dom fått middag :)
Efter det gick vi hem, och bäddade ner oss i soffan, barnen fick alvedon & bricanyl, sen blev det tack & godnatt !! Imorgon är vi lediga (vad jag vet nu) & vi ska spendera morgondagen i soffan, med massa film & mys. Barnen ska nog få nybakta scones till frukost imorgon, Mamma ska skämma bort sina hjärtan <3 Måste tvätta i vanlig ordning oxå, för övrigt släpper jag de andra "måstena" i think !!

Pappan jobbar sent idag, och jag ska strax krypa ner i soffan.
Känner tråkigt nog att det blir tidigt isäng ikväll med, som vanligt.
fryser oxå, men tinar nog snart, eldar satan här i köket :)

usch, har verkligen inge kul att skriva ...

men kan bjuda på en vacker bild :)








bye bye then
Angelica

Vad duktig du är!!!

Och var hittar du jobben?!?!?

Jag kollar på platsbanken ibland, när jag lessnar på att vara "vikarie", men då finns det ju typ bara Proffesortjänster och läkartjänster. HAHAHA!!! Kanske inget för mig va!?!?! :D

PUBLICERAT DEN 2011-02-16 KLOCKAN 21:46:40
BLOGG: http://daysofangie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: