bara föratt :)



Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: äter INGENTING från havet !!
Kläder just nu: mullvadsbruna mjukisar, svart linne
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: Saga låter bli glasskåpet ;)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning
Sommarplaner: JOBBA förhoppningsvis, & umgås med min familj
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 2-3
Favoritväder: Sol sol sol, & minst 20 plusgrader ;)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mina 3 Plahn ;)
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: morgon, pallar knappt en minut efter kl 21 om kvällarna
Sparare eller slösare: önskar att jag hade pengar att slösa, men är en sparare :)
Bästa film: svårt...
Tror på liv på andra planeter: ja absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: jajjamen
Älskar du henne/honom fortfarande: älskar honom tills döden skiljer oss åt
Har du några homosexuella vänner: japp :)
Tror du på mirakel: ja, dom sker sällan, men mirakel finns
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nja, ibland kan mitt humör svänga om rejält , men oftast sköter jag mig
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: jag har redan 2, risken finns att dom kanske får ett syskon i framtiden, när vårt liv har ordnat upp sig .. så svar : 3
Bio eller promenad: promenad, lätt
Är du kittlig: lite kanske
Snarkar du? inte enligt mig själv ;)
Stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? är rädd för alla djur på denna jord :/
Äckligaste insekten: mygg & fästingar
Största svaghet: jag är nog lite föör snäll ibland
Det här är jag bra på: lyssna, finnas för andra, vara glad & mig själv
Bästa bok? jag läser inte böcker 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
skulle vilja kunna klona mig
Vad vill du jobba som? VAD SOM HELST i princip ...
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? jag bloggar juh
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag har & har haft piercingar & tatueringar så det duger, längtar dock efter att få bygga ut den på armen, kommer bli stor, men grym
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället skitigt, men annars gillar jag ordning och reda.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? never
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? nix
Gillar du att sjunga? aaah, men det låter massa illa :)
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? enbart i den riktiga solen, får panik i solarium
Vad gör du om du får hicka? skrattar ? ;) haha
Röker du? ja
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? av olika slag kanske



GOD MORGON :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: