Lär ju inte komma som någon chock, men här är det SJUKSTUGA !!




Min bebis är sjuuuuk :(
Började igår, då han var varm & snorig, tempade & låg på nästan 39, efter lite alvedon sjönk den något, sen steg den igen, när jag tempade sista gången igår låg den på 39,8 (med alvedon i kroppen). David somnade vid kl 18 i sin saccosäck, på golvet i vardagsrummet, vi flyttade över honom till hans säng vid 18.30, & bytte blöjan. Sen sov han OAVBRUTET till kl 8.45 imorse :O Saga kom in till oss vid 4 imorse, snorade, men hade ingen feber, & så är det nu med, bävar över att febern ska slå till på henne oxå :( Tempade David imorse igen, tempen låg på 40,0 i ena örat, & 39,9 i andra ... mina bebisar <3

Avbokade mötet med min jobbCO igårkväll, & förklarade läget, hon var så himla go, & hade full förståelse. Tror att det blir till att avboka mötet jag har imorgon via ams på Folkhögskolan imorgon med ... Sen jobbar jag ons-tors-fre & då får Pappan ta över vabbandet !! Inte lätt dethär :(

Lördagen var iallafall GRYMT lyckad.
Tommy hade arrangerat allt superbra, maten var kanongod & det var aldrig tomt i någons glas ;)
Sur & Ful uppträdde, och dom är ju bara för roliga :) Vettetusan vad klockan var när vi kom hem, och igårmorse vid 9 när jag vaknade första gången var jag i princip fortfarande onykter, nästa gång jag vaknade runt 12, mådde jag helt OK :) en timme senare gick jag & skulle hämta barnen, Pappan sov vidare till kl 16 typ ;) Väl där, så möttes jag av min sjukling till son :(



jo, så nu har jag att göra, David är jätteledsen hela tiden, & febern vill inte riktigt ge med sig.
Har pratat med 1177, det går en influensa nu med Davids symtom, man kan inte göra så mkt, ge alvedon, mkt vätska, näsdroppar, bricanyl osv ... sen vänta !!





nu måste jag få i mig lite kaffe.
hejdå !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: