lördagen den 12/2


Är fortfarande i chock, då min son sov ända fram till 06.50 :)
Känner mig grymt utvilad & är lagom nöjd, Saga sover fortfarande & Pappan likaså :)

Dock så vaknade jag upp med hosta inatt (började lite lätt igår, trodde det var rökhosta) , som inte har gett med sig, har huvudvärk, är snorig & känner mig lite lätt förkyld, det gillar jag inte. Så jag tror det blir till att ställa in 30års-festen som är ikväll, Pappan är ju inge vidare pigg han heller :( Lär visa sig, inget bestämt ännu !!

Tror bestämt att min son vill gå ut :/
Han har satt på sig skor, mössa & ropar efter sin jacka om hänger för högt föratt han ska nå...
men allvarligt, klockan är ju inte ens 8, så det kan han fetglömma !!

nu vaknade Saga :)



hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: