nöjd, gryyyymt nöjd



Jag är nöjd, grymt nöjd !!
Har äntligen tagit tag i att tömma, rensa & städa ut våra kökslådor, där det månad efter månad samlas mer & mer skit !! Idag har jag fixat det, och rensat på kylen &/i skåpet i köket. Ler när jag ser resultatet, och är grymt sugen på att måla vårt tak vitt, köpa nya gardiner som går i vitt/limegrönt, och i framtiden måla om köksluckorna i nån fräsch färg (nu är de ljusgråa). Jag har hunnit tvätta 2 maskiner, & damsugit medans david sover, och Saga har lekt superfint & låtit mig pyssla. Jag har till & med hunnit DUSCHA !!!! omg, lixom, det var inte igår jag duschade mitt på dagen sist, utan det blir alltid på kvällarna annars ;)

När David har vaknat ska barnen få mat i magen, sen ska vi gå över till grannhuset & kika hur det går för MiniPalmen & co med renoveringen, dom river ut RUBBET verkar det som , och då får jag samtidigt se hur det ser ut när dom har målat dom trätaken vita ;) yeaah !!

Nu ska jag föna håret & sen vika tvätt.
ingen rast ingen ro, men fint blire :)



byebye then

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: