på blodigt allvar (känsliga läsare varnas)


Det verkar inte som att det blev någe jobb för min del idag, så jag & barnen taggar i skrivande stund inför en lunchdate inne i Uppsala med Mia :) Ska ta halv 11 bussen, så vi har en stund på oss.

Har enbart haft ett psykbryt nu på morgonen, skällt & så har jag gjort en del, men tror att barnen börjar förstå, att man INTE ska trampa på sin mamma ... Så trött på att inte ha orken längre, att sätta dom på plats & visa vad som är rätt & fel, men nu jäklar, ska jag stå på mig igen & hitta tillbax till den envisa, men rättvisa mamman jag en gång varit !! Men som jag sagt förr, det sjuka med barn är att lilla minsta leende, roliga kommentar , kram eller puss, kan få en att glömma allt skit som hänt på en hel dag, så stark är kärleken till ens barn, oavsett bakslag ... Mina älskade , fina ungar <3 Men det är bannemig inte lätt alla gånger.

Nu till rubriken :
Tänkte på en sak, ang kvinnoproblem :/
PMS, lingonvecka, mens, you name it, kärt barn har många namn.
Anyway, är det normalt att ha mens i 11 dagar ? Är nog inne på sluttampen nu (i hope) men ändå, fick mens förra lördagen, började då med mina nya p-piller, & allt som hör till, men 11 dagar ?? nu är ju detta min första mens sen i oktober, så jag hoppas (& ber) att detta bara är tillfälligt, för faan var värdelöst det är med mens, män kan skatta sig lyckliga, som slipper sånt skit !! Mens är skit, skit, skit !! intresseklubben antecknar, men det är MIN blogg som sagt, mina samtalsämnen som tas upp & som ni själva väljer att läsa !!




jahapp, nu ska jag springa ut i garaget, och hämta vagnen, & bädda med åkpåsarna, så barnen fraktas varmt & mysigt på stan idag :)




hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: