Sjukstuga !!



Imorse runt 4 tiden, väckte Pappan mig & sa att han blir hemma som idag.
Han var varm som ett element igårkväll, och hostade massor, inatt rann svetten, febern steg, hostan blev värre & han är snurrig :( Stackarn. Snurret beror garanterat på febern, han är bra seg faktiskt. Idag har han tur, då jag är ledig & kan pyssla om honom, men imorgon får han rå om sig själv, då jag ska jobba & barnen ska till dagis.

Ute snöar det, vilket suger ganska hårt,  kan ge ca 2 decimeter nysnö, säger smhi :(
Det gillar vi INTE, då jag är skapligt less nu på snö & kyla. Ge mig vår TACK !!

Igår var ju Linnéa här :)
Massa mys, det lektes, snackades massor & vi åt middag :)
En kanonlyckad eftermiddag/kväll som alltid när vi leker med den bruttan <3

Nu har David somnat, och jag måste ringa AMS, ang ett obligatoriskt möte på en folkhögskola som jag är kallad till nästa vecka. Jag jobbar då, och blir avskriven från a-kassan om jag inte kommer .. BAJS, skit med allt sånt. Men jobbet går före, idioter (ams) !! suckar !!

En bra sak är iallafall att vi fått tid för Sagas operation, den 4.e mars.
Måndagen innan de ska vi på ett möte om det, och ta prover på lillskruttan.
Känns skönt att få det gjort, så det äntligen kan bli bra för mammas Prinsessa :)
har berättat för henne att hon ska sova på sjukhus, och att doktorn ska fixa hennes ögon, med rör, fick till svar : att mamma är knäpp, och att doktorn inte får ta hål i hennes ögon, för det ska mamma göra ? förklarade åter igen då, att doktorna ska sätta rör i hennes öron, och sen om några månader ska vi ta hål i hennes öron hos en frisör.. det gick hon med på, Bara mamma & pappa är med på sjukhuset :) vilket vi såklart kommer att vara bägge två :)

usch, nu snöar det ännu mer...
ska ta tag i tvätten, städa lite, rita med Saga, ringa ams och sen ??




tjiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: