SöndagMorgon


Solen skiner utanför fönstret, tror att det kan komma att bli en riktigt fin dag idag :)
Sitter här & dricker min 3.e kopp kaffe, lyckades få sonen att somna om i vagnen för ca 40min sen, då hade han vart vaken sen kl 05.45 !! Så detta får nog bli hans "lur" på förmiddagen, då det inte kommer gå att söva honom till 10-11 snåret sen, då han brukar sova. Pappan sover han med. Saga tittar på barnprogram & jag sitter här.

Kalaset igår var superlyckat, Alice hade discokalas ;)
Alla barnen dansade, och mumsade i timmar, ballonger is the shit, oavsett ålder & kön ;) haha.
Mina barn var så himla nöjda efter kalaset, & dom behövde verkligen detta, leka & röja med andra barn :)
När vi kom hem lagade jag middag, det blev kyckling-gryta, med ris. Satt fint det :D Strax efter det kom Familjen Plahn (minus Suz) & fikade, mysigt som fan, och jag fick spy lite galla (tack för det, haha). Väldans trevligt med massa bus & barnen slockande på två röda efter att dom hade åkt ;) Efter det bäddade jag & Pappan ner oss i soffan & kollade på Melodifestivalen. Vad ska jag säga ? Dom som gick vidare var bra, men vad har hänt? De senaste 5-8 åren så har lixom känslan försvunnit :/ Vart tog schlaaaagern vägen ? :( jaja, som sagt, det gick att titta på !! Efter det kollade jag på en film (Pappan hade somnat på soffan i vanlig ordning) & sen blev det Tack & Godnatt !!

Idag är planen att åka till Nickis, & låta barnen leka av sig.
Det kommer att bli lyckat, det vet jag, så det gillar vi :)




nääh, nu ska jag hoppa in i en dusch & sen kleta på ett fejs osv .. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: