"suck"



Fy vad tråkigt väder det är ute ...
Snöar massor, och blåser satan :/
Inte lätt att få dagen att gå med andra ord.
Pappan sover i soffan & har gjort det hela dagen hittills, min lilla sjukling !!
Barnen kollar på Nicke Nyfiken & jag kämpar föratt dom inte ska slå ihäl varandra (inte ordagrant, det fattar ni kanske?) Dom är uttråkade, och jag med. Saga vill inte ens gå ut (vilket jag är tacksam för) Funderar på om jag ska leta fram vattenfärgerna kanske, & måla med barnen. Vi har byggt koja, vi har lekt med dockor, vi har dansat, vi har kollat på film, vi har lekt med vatten i badrummet, vi har sminkat oss, vi har fixat håret på Saga, vi har lagt pärlplatta, vi har med andra ord gjort det mesta som går att göra inomhus redan :/ Bada ska barnen få göra ikväll efter middagen, ingen idé innan det lixom. Baka är jag inte ett dugg sugen på, även om det skulle uppskattas. Middagen lär vi inte börja med än på en timme eller två.

Imorgon jobbar jag & på lördag (om Pappans tillstånd tillåter) blir det ju 30-årskalas, & på söndagen fyller min mamma 55 år <3 får se om Pappan är körduglig då ;)

Nästa vecka känns lagom fullbokad :

Måndag : JobbCO kl 11 (barnen får följa med) alla hjärtansdag

Tisdag :
Barnen dagis - Ska befinna mig på Folkhögskolan kl 13 (via ams)

Onsdag :
barnen dagis - Jobba : 8.00-16.30

Torsdag :
barnen dagis - jobba : 16.00-ca 23.00 (min & Daniels bröllopsdag nr 3)

Fredag :
barnen dagis - jobba 11.00-16.30

Lördag :
umgås med familjen

Söndag :
umgås med familjen


dax att vika tvätten :)
& ta tag i eftermiddagen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: