svängom ;)


Tog mig en svängom med damsugaren trots att jag verkligen inte kände för det !!
Ska ladda en maskin tvätt, och vika tvätten från tumlaren tänkte jag, för ikväll när barnen har somnat ska jag skura golven, sen direkt efter det ska jag skura golven. Jobbar ju 8-16.30 imorgon, så jag vill komma hem då utan att känna städtvånget lixom... Borde ställa mig & knäskura badrummet oxå, men det kanske jag tar på torsdag innan jag far & jobbar kväll, lär visa sig, måste ju verkligen komma isäng tiiiiiidigt ikväll om jag ska palla upp imorgon, då jag ska upp med tuppen ;)

Bästa Linnéa ska eventuellt kika över på en fika & lekdate :)
Det gillar vi, & barnen sommer sova gott inatt efter det tror jag ;)
Tror att kvällens middag blir korvstroganoff med ris, enkelt & gott.

Barnen leker i vardagsrummet & har hjälpt mig att damsuga ;)
Ska lägga David om ca 30-60 min, beroende på hur länge han pallar vara vaken.

Eldar i kamin i köket, dock börjar veden ta slut, och det finns inge mer hugget, så jag ska nog spara den sista veden tills mot kvällningen, tror att Pappan ska ut & fortsätta hugga då :)

Ska brygga ännu en kanna kaffe nu & ta mig en cigg.



tjingeliiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: