tisdag


Fy vad ledsamt det är att vakna på morgonen & veta att man har huuur mkt som helst att göra, men att direkt känna att man inte har lust eller ork till något alls ..

Bägge barnen snorar & hostar som attans, men "pepparpeppar" så har ingen av dom feber idag.
Vilket känns sjukt skönt, då feber är det som oroar mig mest i dessa förkylningstider, då mina barn alltid lyckas få så hög feber när dom väl får det.

Ute är det 20 minus PLUS att det snöar ..
Sjukt tråkigt, inge utomhusvistelse idag inte, pga barnens hosta.
Deras luftvägar blir så irriterade , att det inte är värt att göra saken sämre.
Så vi ska försöka aktivera oss inne idag, så gott det går.

borde ta tag i badrummet, och grovstäda där, men jag har ingen lust alls.
Borde sortera kläder, men känner verkligen inte för det, borde damsuga & skura golven, men orken finns verkligen inte .. suck !!

Barnen ska få bada baljan efter lunch iallafall, då är dom glada en stund.
jag ska dansa soldansen & hoppas på mildare väder framöver.



blir säkerligen mer updates senare.




herrå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: