virrigt värre !!


här har jag irrat runt som en stressad höna halva morgonen, när det slog mig då jag tittade på klockan nyss, att jag för fasiken inte har någe bråttom :/  Min buss går 9 hemifrån, & jag lämnar barnen en liten stund innan det hos deras farmor, så varför stressar jag ? Tokigt !! Barnen har lixom dagens outfits på sig, frukost i magen & sitter i soffan & delar på ett äpple, så dom är ju startklara när jag vill börja bege oss lixom...

Så jag varvar ner här istället,
med en kopp kaffe & tycker synd om mig  själv som har ont i ryggen & huvudvärk idag.
Men vad tusan, det går ju över :) Ska åka & jobba ett pass idag alltså, sen är det HELG :)
Ska verkligen försöka fånga varenda minut av helgen, & mysa rejält med familjen <3

nu blir det en rök till kaffet !!



tjiiingeliiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: