2011-01-04





Jag vettetusan vem min son har ärvt sig morgonpigghet ifrån :/
Hur orkar man kliva upp INNAN klockan slår 5 lixom ? Knäppunge ♥
Och stackars Saga som blir väckt varenda morgon av sin bror, hon behöver verkligen få vakna av sig själv snart !! Lillstumpan !!

Jajussde, gissa vem som gosade bebis igår ? ;)
Var över till min bror & hans tjej & fick mysa med min nykläckta brorsson, och vilken VACKER unge ♥ Snäll, & mysig :) Stooora mörka ögon, massor med mörkt hår, väääärldens minsta mun & MEGA långa fötter ;) Hahhaa !! Han är en riktig skönhet & redan nu kan jag säga att han kommer att krossa MÅNGA hjärtan i sin framtid ♥ älskade unge !!

Innan jag gick över dit så lagade jag middag : kebab, ris, kall sås, & sallad :) Satt fint som faan ;) Efter det duschade jag barnen & se nattade vi dom. Kvällen spenderades efter det i soffan, framför en film, med en sovande karl ;P Däckade vid 22.


Den 21-22 jan ska Pappan iväg på kryssning med sina vänner :)
Vilket innebär att jag & barnen blir ensamma. Så jag har bjudit hit min mamma då :) Vi ska laga mat tillsammans, mys med barnen, baka lite kanske & hon ska sova här !! Efterssom att jag är så GRYMT rädd föratt sova själv i huset, så känns det som att min mamma var det bästa alternativet :) hihiiii ... & Barnen kommer älskart, då dom är riktiga mormorgrisar ♥

Undra vad man ska underhålla sig med idag tro ??
Är ju lagom tomt på kontot, så att åka in till stan är inge alternativ.
Dom FÅ kr vi har kvar måste gå till blöjor osv .. så vi klarar oss till den 20.e.
Det slutar nog med att vi myser hemma, bråkar lite, glor på film, leker, osv. Som vanligt.
Har inget i bakväg hemma heller, annars hade det vart ett bra tidsfördriv.

nu blir det lite mer kaffe, logga in på ams & kika jobb & sen leka.



hejsvejs !!














kan man radera en dag i sitt liv ? 
isåfall vill jag radera en dag i nästa vecka ..

Emelie

Man kan tyvärr inte radera dagar =(

Skulle velat att jag kunde ta över... Finns här iaf, bara ett samtal bort<3 JAG ÄLSKAR DIG!<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2011-01-04 KLOCKAN 14:36:52
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: