30dagar, 30 sanningar !!

kör en snabbupdate på 30 dagar, 30 sanningar, så jag kommer ifatt lite !!
har missat gaaanska många ...

♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
Idag har jag ätit (hittills) 2 rostade mackor, med mjukost, skinka & ost !!
Har även hunnit med 7 koppar java ;)

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
Ojj, ja vad är kärlek ?
Kärlek för mig är lyckan, att få leva i ett fint förhållande, med en underbar karl, som har gett mig 2 perfekta barn.
Det, mina vänner, är KÄRLEK. Den lyckan & stoltheten jag har omkring mig VARENDA dag, är kärlek. Utan Daniel, hade jag inte fått uppleva ÄKTA KÄRLEK, så Tack Daniel, föratt det är du, jag, Saga & david ♥  


♥ Dag 6 – Min dag.
Jaha, den som knappt har börjat lixom :/
Vaknade av David kl 6.20 (sovmorgon) som hoppade på mig & gav mig blöta snorpussar ;)
Strax efter det vaknade hans storasyster & även hon kom in till oss & mös ner sig. Efter en stund klev vi upp, barnen fick på sig dagens OutFits, frukost & sen varsina glassar ;) Själv har jag inte ens fått på mig annat än mjukisar, gårdagens smink sitter trogen kvar & snart ska min son sova sin lur, medans jag & Saga ska kolla på Pippi :) thats it, hittills ...


♥ Dag 7 – Min bästa vän.
jag älskar mina vänner, Ingen nämnd, ingen klämd

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
Dagen då jag blev Mamma för första gången, 2007-09-11, kl 23.04 , en tisdag, när Saga föddes, ett obeskrivligt ögonblick, som förändrade mig för all framtid :) Självklart var Davids förlossning lika vacker, men att bli Mamma för allra första gången, är enormt ♥


♥ Dag 9 – Min tro.
jag tror på mig själv, thats it !!

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
gråa uttvättade mjukisar, svart linne, underkläder !!

♥ Dag 11 – Mina syskon.
Jonas, Arvid & Jenny ♥
Jag älskar er

♥ Dag 12 – I min handväska.
:
reflexväst, ficklampa ,mössa, typ 30 a4-papper ihopvikta (ams, akassa, osv) 2 blöjor, Davids vantar, Plånbok, Sagas solglasögon, mynt, hörlurar, handsprit, lipsyl, tamponger, tomma godispapper, 2 nappar, ett ciggpaket, 1 tändare, en penna.

♥ Dag 13 – Den här veckan.
det är ju bara måndag idag, och veckans planer är :
Idag : vara hemma & bara mysa. Tis : Dagis för barnen, möte för mig, kanske klämmer in en lunch med Emelie ;) Ons : dagis, röja hemma. Tors : Barnen får vara lediga, kanske blir nikkis? Fre : Jobba, barnen ska till dagis. Lördag : Ev en utgång, 2 av mina finaste tjejer vill gå ut, ska försöka hitta lusten & knåda ihop en utgång med dom 2 (kanske). Söndag : kanske vara bakis, kanske inte ;)

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
igen ? hmm fortfarande gråa uttvättade mjukisar, svart linne, underkläder !!




♥ Dag 15 – Mina drömmar.
Min dröm är att mina barn ska få den uppväxt dom förtjänar. Att dom alltid ska bli rättvist behandlade, & att dom ska bli riktigt lyckliga. Min dröm är även att få en fast tjänst, inom ett yrke som passar mig, där jag trivs, och tjänar OK med pengar, så mina barn kan få det dom behöver.


♥ Dag 16 – Min första kyss.
ja, den svarade jag ju på förut, var jag 11, eller 12 kanske ?
inge speciellt lixom !!

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
hmm, har en sån fin familj som mig, så är alla minnen FAVORITER ♥
så PASS på den :)





sådärjah, förhoppningsvis kommer fortsättningen dagligen efter detta..



tjiiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: