fredag & gräsänka...



Pussade maken hejdå kl 11, när han blev hämtad av T1.an & dom.
Han sitter i skrivande stund på bussen, till båten (Birka) med BärbyGrabbarna :)
Jag hoppas verkligen att resan blir lyckad & att han får GALET kul, han behöver det efter omständigheterna !! Jag menar, vi är ju inte bara EN som mått skit av beslutet vi tog.. Så, Ja, han behöver tänka på annat & ROA sig kungligt <3

Själv sitter jag här, medans David är allmänt SUR, och grinig, Saga sitter fint & tittar på Pippi & leker mellan varven.  Min älskade mamma kommer hit strax efter kl 17 & spenderar natten här med mig & kidsen :) Har fyllt upp skafferiet med massa chips, ostbågar, jordnötsringar & massa lösviktsgodis som vi ska smaska i oss ikväll, efter att vi har ätit PIZZA till middag ;) Haha, risken att jag går upp mina 4,5kg som jag gått ner sen förra måndagen är GANSKA STOR !! men who cares...

Annars är allt som vanligt tror jag..
känns rätt värdelöst att försöka uppdatera när jag har en son som skriker & kastar saker kring sig..
Han vill inte ha frukt, inte macka, ny blöja har han fått, han vill inte komma & sitta hos mig, osv ...
det är inte lätt alla gånger..











linda

sötare barn får man ju leta efter, gullungar! <3

PUBLICERAT DEN 2011-01-21 KLOCKAN 20:58:35
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: