kaffe kaffe kaffe kaffe !!



Mmm, dricker en kopp rykande kaffe :)
Hur funkar era mornar? Själv måste jag ha 1 kopp java & 2 morgoncigg, innan jag gör någe annat , annars funkar lixom inte jag !! Efter det går bryggaren varm hela dagen, sjukt, vad beroende man kan blir :/ Ska väl vara glad över att jag inte har värre beroende än dessa :)  

Idag & imorgon är barnen lediga från dagis, då dom ska gå lång dag på fredag istället, föratt jag ska jobba då. Så jag sitter här & klurar på vad dagen kan bjuda på, bekvämligheten & kylan ute gör att vi enbart kommer att hålla oss hemma. Mysa med varm choklad, & bullarna som jag bakade igår. Fick någe bakryck, och vips så hade jag bakat 56 st bullar :) Fördelen med bullar är att det är SJUKT uppskattat i våran familj, barnen & deras Pappa kan äta tills dom spricker. Men sen är jag rätt duktiga på bullbak oxå, se bara på mina bullungar, hur bra vi har lyckats ;) skämt åsido, men som sagt, MammaBullns bullar går hem i denna familj ;) Jaa, Tillbaks till dagen då, om jag får en lugn stund mitt på dagen så ska jag sätta mig ner & putsa på mitt CV & personliga brev, annars får jag ta hela kvällen till det, när barnen har somnat . Måste byta ut det gamla nu, och hoppas på att det nya kan locka flera arbetsgivare :)  Känner mig nöjd med det nya, så håll tummarna nu !!

Hoppas på bra väder i em, så vi kan gå ut & leka, eller ta en promenix.
Inge vidare kul att gå ensam vuxen, men så är det tyvärr, har ju mina fina barn som sällskap :)
Har en ÖVERFULL tvättkorg att ta hand om idag oxå, finns inge återvändo nu tyvärr, inget att skylla på, så det är bara att ta tag i saken. Ska tvätta hela dagen lång, med andra ord .. suck !! Borde damsuga & skura golv oxå, men ORKA !! Ska försöka röja i tvättstugan när David sover, och ev städa på toaletten ...


Tänk om man kunde få betalt föratt vara HemmaFru lixom ;)
Det skulle vara något, & jobba lite extra på sidan av ibland, nice önskedröm !!
Neeh, ge mig ett jobb NU NU NU NU NU !!





tjaaahråå !!
Linda

Finns ingen som kan baka bullar som diig eller baka överhuvudtaget.. saknar ditt fika bröd :)!

PUBLICERAT DEN 2011-01-26 KLOCKAN 14:55:28
BLOGG: http://familjenkaoos.blogg.se/
Linda

haha du gör nog det : )! som det ser ut nu så verkar den lilla vara beräknad till slutet av aug början på sep men får se den 14feb när vi ska på en tidigt ultraljud : )!!

PUBLICERAT DEN 2011-01-26 KLOCKAN 15:23:30
BLOGG: http://familjenkaoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: