Mamma <3



Nu har min älskade Mamma åkt hem.
Hon kom hit igår em, bjöd mig & barnen på pizza till middag & hela kvällen spenderade vi med att busa med barnen, kolla på massa film, äta massa onyttigt, skratta & gråta ♥ Gud, vad jag älskar min Mamma, Världens Bästa Mamma .. Hon sov här inatt efterssom att jag är sjukligt mörkrädd & skulle sova utan min make, vilket kändes olustigt ;) Haha, töntigt värre, men inget jag kan rå för tyvärr :) Vi har som sagt haft det supermysigt, och jag längtar tills nästa gång hon kommer & sover hos oss :)

Bara röjer framför Nicke Nyfiken, och jag saknar deras Pappa...
Han kommer hem senare ikväll, oklart om han hinner säga godnatt till kidsen, men inget han kan göra något åt. Banne honom om han är full när han kommer hem, mina barn ska INTE behöva se varken sin Mamma eller Pappa dyngrak. Det är helt klart olämpligt tycker jag !! Skillnaden är väl att dricka nån öl eller två, men mina barn ska skonas i den mån det går, det är skillnad på  att vara berusad & att vara full, så är det bara !! Men förhoppningsvis förstår han det utan att jag ska behöva säga något ;)

jaha, om man ska ta & mysa ner sig i soffan med dom små kanske?!
Ute snöar det, och jag är mindre sugen på att gå ut om jag ska vara ärlig.
Tur att vi har bunkrat upp med lördagsmys i massor, det är ju lördag HELA dagen ;P




tjiiiingeliiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: