en sprucken kondom senare ...



Jag kan från djupet av mitt hjärta ärligt säga, att jag aldrig har mått såhär dåligt ..
Helt sjukt, vad psyket kan bli påfrestat av vissa saker. Jag önskar inte ens min värsta fiende att behöva gå genom detta.

Igår var jag gravid, i vecka 11
Idag
är det bara blod, lite magsmärtor & lätt illamående.
Psyket är det som är mest instabilt, efter att ha låtit kroppen genomgått detta.
Morfinet var min bästa vän, gällande gårdagen ...

där mina vänner, har ni den största andledning förutom arbetslösheten & ekonomi-sitsen, att jag har mått SKIT på senaste.  Hoppas nu att fler av er kan ha överseende med att jag har varit frånvarande, obrydd & stel ... jag har lixom inte haft orken att bry mig om andra än mig & mina barn, & deras Pappa.

Detta var MITT val, ett val som jag inte ångrar, men som känslomässigt suger alla krafter ur mig, jag menar, VEM vill tvingas göra en abort, pga sin usla ekonomi, sin livliga vardag & alla dessa anledninga som hör till.. men det skulle ALDIG falla mig in, att behålla ett barn, som jag inte vet om vi skulle kunna försörja.. orättvist mot den ofödde, och mot våra två vackra barn, som vi har & kämpar för.


och tro mig, vi tänkte genom detta .. MILJONER ggr, i FLERA veckors tid ... 
och detta kom vi fram till ...







Tack älskade Daniel, föratt du finns här för mig, att du låter mig gråta, andas, och vara mig själv <3
Jag älskar dig










'
och till er andra ...
Jag hör av mig, när jag orkar <3

Och ni som inte har brytt er om mitt mående,
och inte ens har frågat hur jag mått/mår på senaste, behöver fan inte göra det nu heller !!









peace
Marie Wiqvist

Styrkekram!

PUBLICERAT DEN 2011-01-11 KLOCKAN 12:56:02
Emelie

Älskade gumman...

Jag tänker på er hela tiden och hoppas att framförallt du kommer må bra snart !! <3

Chansade med att ringa och bara kolla hur du mår eller om du ville prata om något helt annat, såg sen att du skrivit det här och förstår fullt ut att det är klart du inte orkar prata !! <3<3<3



Jag stöttar ditt val till 100000000000000000% det vet du!!



JAG ÄLSKAR DIG !!

Pusspusspusspuss<3<3<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2011-01-11 KLOCKAN 13:03:17
Tom

Hej Susanna.

Vill bara skriva några rader.

Vi har träffats men inte mycket. Och jag är så sällan på FB så hänger inte med så mycket vad som händer där.

Men ville bara ge dig/er (hela familjen) en STOR STYRKE KRAM!!! Vet hur ett sådant val påverkar en på alla sätt då jag också haft samma val att göra.

Det är ingen roligt alls.

Man blir ledsen när man hör någon som har behövt göra ett val som denna.



Så därför JÄTTE STORA KRAMAR TILL ER!!!!!!!



MVH Tom Liljeström

PUBLICERAT DEN 2011-01-11 KLOCKAN 13:55:14
Maria

Älskade Sanna och Daniel. Jag förstår att detta inte va lätt men jag älskar er för er styrka och för era sätt att se och förstå saker och ting på... <3

PUBLICERAT DEN 2011-01-11 KLOCKAN 13:55:33
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Karolin

Stor kram till dig å din familj!



Tänker på er!

PUBLICERAT DEN 2011-01-12 KLOCKAN 21:40:47
BLOGG: http://litenjamtlanning.blogspot.com/
Lena H

Hej..

Du stark att du går igenom en sådan grej det är inte lätt att ta beslutet att göra de.

Som sakt.. ni starka ta han om er..

PUBLICERAT DEN 2011-01-13 KLOCKAN 14:15:07
Jessica W

Hej tjejen.



Förstår att detta ej var lätt, har inte hört av mig tidigare för att jag har inte vetat nåt först jag läste din blogg nu...

Starkt gjort av er att välja de rätta valet... Många gör inte det... Stora varma kramar till er...



KRAM

PUBLICERAT DEN 2011-01-13 KLOCKAN 15:57:14
Eva Carlsson

Visste inte att du hade fått göra en abort, vet själv hur jävligt det är då jag fick göra det när Tilda var 6 månader. Många varma kramar från hela familjen (pussar från kidsen) till er. Kram gumman

PUBLICERAT DEN 2011-01-21 KLOCKAN 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: