välkommen 2011



gOd FoRtSätTnIng mina vänner :)

gårdagen var jättelyckad, middag med fina människor, sen firade jag, Pappan & Robban in det nya året med ost & kex, läsk & monopool :) Lagom, och helt klart lyckat :)


år 2010 I BILDER :





1 Januari 2010 på TOLV-SLAGET :)
En av dom första bilderna som togs 2010 <3
Jag & finaste Emelie <3


Februari 2010, Davids dop <3
En jättefin dag, ett minne för livet <3


Mars 2010,  Ett år sedan Peter lämnade oss ... :`(
finner inga ord, saknaden är enorm !


April , Kärlek! På maxi för en shoppingrunda ;)



Maj 2010, Pappan fyllde 26år <3



Juni 2010, Detta charmtroll fyllde 1 år <3
hihiii, ditt leende kan smälta ett isberg :)



Juli 2010. Mamman i huset fyllde 24år ;P
ja, vad säger man ?



Augusti 2010, mina älskade hjärtan <3
Ni gör mitt liv komplett!


september 2010 , Världens vackraste tjej, fyllde 3 år <3
Mammas stolthet, mammas lycka, mammas prinsessa !


Oktober 2010 , jag & Daniel firade 6 år tillsammans <3
Jag älskar dig, tills döden skiljer oss åt :)


November 2010, hade en playdate med Familjen Cirkus,
& LOVE IS IN THE AIR <3 Saga & Vilmer :)



December 2010 , dom två vackraste personerna på denna jord <3
Mamma älskar er mer än något annat, ni är mitt ALLT !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: