Gääääspaaaar ...

Jaaa, jag är vaken ;) ligger dock nerbäddad , och lyssnar på ljudet av maken som meckar Skoda i garaget ;) Vi har spenderat dagen i Uppsala , jag & kidsen. Maken har vart iväg på lite jobb idag , då passade vi på att ta en heldag med barnens morföräldrar ;) och Mia gästade oss där oxå :) en kanondag för barnen som har vart ute & lekt med morfar , handlat godis på kiosken några vändor , badat & ätit pannkaka !! Myyyys <3 efter det blev det kalas för Suz , väldigt trevligt & även där lekte barnen gärnet ;) sockerkick AB !! Sen blev de middag på Max med fina vänner innan vi åkte hemåt. Väl hemma så skrek David av lycka , då farfar hade lagat hans cykel ,'med nya däck osv , så nu slipper David sno sagas cykel & 3-hjulingarna kan vi slänga upp på vinden :)) :) mammas kille börjar bli stor <3 Imorgon ska tydligen Saga sova hos mormor & morfar !! det bestämdes utan min vetskap , så jag får rätta Mig efter det , haha .. Då får även vi möjlighet att ge David massa egentid , händer ju inte så ofta längre, hur manän försöker ... men imorgon så :)))) Nu måste jag stänga mina blå .... Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: