Heeeeeej !! ;)

Godkväll sötisar !! Ajjabajja på mig som glömmer att blogga , men jag lever ;) har den mysigaste sommaren Ever !! Umgås med fina familjen , Hr vart på Sagostigen i malmköping , furuvik , badat , shoppat , umgås med vännerna , Pappan bygger & fixar med hallen & allt är på topp , jag älskar vardagen , längtar massor tills den 8.e augusti , då jag börjar jobba heltid , allt rullar på så sjukt bra , allt vi förtjänar kommer nu :) svävar på små rosa moln all the time !! Idag har vi hämtat Saga hos mormor & morfar , hon blev kvar där efter gårdagens besök när vi var till 4-h gården , & gränby c !! Passade på att storhandla & hann med ett besök hos Fam Holm ;) sen hem & natta barnen , vattna blommor , fika med fina vänner & nu ligger jag nerbäddad & ska sova !! Fullt ös hela dagen , men nu har ni fått en liten uppdate iallafall ;) ta vara på varandra , se allt från den ljusa sidan & njut i massor !! Pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: