- Hösten närmar sig med skrämmande steg <3


& jag kunde inte längta mer än vad jag gör alltså :)
För den 8.e augusti hoppar jag på en heltidstjänstRestaurangen (vikariat 1 ½ år) ..

Känns förjäääävla bra alltså, nu när man äntligen "kommit in i allt", mina arbetskamrater är supergulliga, arbetsuppgifterna kommer variera mellan kallköket & portionering/kassa !! Allt det jag tycker är skitkul, ska jag få göra mån-fre mellan kl 8-16.30 från & med 8/8-2011 :) Om jag är glad ? neej, jag är ÖVERLYCKLIG, ska bli BAJSSKÖNT att slippa jobba extra på 2 jobb, att slippa arbetsförmedlingen, & försäkringskassan & äntligen bidra hemma med en heltidslön :) Barnen kommer att gå öppning-stängning varje dag, men det har dom redan visat att dom klarar galant, så det blir en lätt match för mina älskade kids <3

så TACK till alla er sötnosar som har hållt alla tummar för mig under min jobbiga period, & som aldrig slutat tro på mig. TACK till er som taggat mig & som min bästa vän sagt hela tiden : 2011, ÄR DITT ÅR SANNA :)


jippie :)


fick detta erbjudande för ett tag sen, men valde att hålla det inom dom närmaste tills allt var klart :)
& det är det ju nu <3






Annars då ?
Jo, dagarna ser ganska lika ut hela tiden, vi jobbar & sliter, barnen går på dagis & allt rullar på fint :)
Jobbar ju redan mån-fred, så ingen rast, ingen ro, men det är ju uppdelat på bägge jobben..

Idag har jag jobbat 8-16, haft en skön dag, med en mindre rusch bara.
Efter jobbet for jag till ica föratt handla, mötte upp Pappan & vi hämtade barnen, sen åkte han vidare på jobb.
Skulle ha jobbat på "nya jobbet" tors-fred , men det vart avbokat, så jag valde att ha barnen hela veckan ut nu, så nu har vi HELG :) klurar på vad vi ska hitta på för skoj imorgon.. Kanske blir en trip till maxi, föratt döglo lite, luncha på donken kanske? eller att besök hos mormor ? eller bara en mysig dag hemma ? lär visa sig, vad vi känner för imorgon helt enkelt :) läääängtar sjukt mkt efter att få mysa massa med barnen, vi har ju bara helgerna nuförtiden & en timme per kväll, till mys & umgås, men så blir det ju :) man får ta vara på den tiden !!

Nu ska jag vika tvätt, & sen ta en dusch !!
Hoppas Pappan kommer hem snart, för jag är på kramhumör, han är verkligen min klippa, den karln <3



puss & kram på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: