- POOL-PREMIÄR !!

först & främst :

 ALLA MINA TANKAR GÅR TILL MIN UNDERBARA VÄN, SOM IDAG HAR GENOMGÅTT SITT LIVS FÖRÄNDRING. JAG ÄLSKAR DIG <3, Vi ses på söndag, ditt samtal fick tårarna att rinna <3  !!


aaah fiiiifaaan vilket kanonväder vi haft idag & vilken häääärlig bränna jag har fått :D

Började morgonen med att fylla barnen pool som vi ställt uppe på altan, så vi kan ha FULL koll !! & föratt barnen skulle kunna bada idag redan så tippade vi i ca 70liter varmvatten i poolen, så det blev riktigt rart däri :) & sen har dagen bestått av just det, BAD, för barnens del, massa plask, lek & skratt. Vi bjöd hem svärföräldrarna på grillat , grillraket, klyftpotatis, sallad & tzatsiki, satt ute på altan & njöt av dom 30 plusgraderna som vi bjöds på. Efter det tog jag, världens bästa svägerka & barnen oss ett premiärdopp i STORA poolen, 21 grader & SVINKALLT, men ack så mysigt !!

& igår hade vi finbesök på dagen, av Bästa Emelie & hennes familj, även Bästa Emmelie, Camilla & Thea sällskapade oss, fick ett ryck & åkte ut till Alstabadet föratt barnen skulle få doppa fötterna, dom BADADE, alla ungar ;) haha ... drack nån öl & mös med alla mina fina vänner & familj <3 även gårdagen bestod av barnskratt & lyckliga miner, sånt gör mig glad :) kvällen bestod av soffmys, med våra andra helgalna, älskade vänner <3

Imorgon sätter vi fart & ska köpa virket osv, för vår altan ska prydas med ett tak tydligen..
kan bli fint, hoppas jag (är ju soldyrkare, vill kunna sola på altan, men får väl sola på gräsmattan istället, haha)


en liten update fick ni, nu ska jag raka av min make hans hår, sen mysa i soffan, me love him loooong time <3







hejhej


 

Maria

Älskade vän.. Tack för dina tankar, ord och kärlek.. Älskar dig <3

PUBLICERAT DEN 2011-06-09 KLOCKAN 11:58:33
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: