- Underbara Fredag :D


Denna dag har bestått av massa utelek i regnet, vi har hoppat i alla vattenpölar vi kommit över & gungat i massor :) Vid lunch fick vi finbesök av min älskade Mamma, syster, systerdotter, svägerska & brorsson :) Jag & Saga hade innan det hunnit bakat muffins inför Davids 2års-kalas nästa vecka & vi tog varsina smakprover av dom & övrig fika som min mamma köpt med sig ♥ Kusinerna busade förfullt, & vi hade en lyckad date !! Vi har myst i soffan framför några filmer, & duschat.. Nattade 2 slutkörda huliganer strax innan kl 19. Pappan är i Knivsta & bygger altan hos Familjen Cirkus ♥

När barnen somnat så körde jag (som vanligt) igång en maskin tvätt, fy vad vi smutsar ner kläder hela tiden ;) Men det resulterar ju i att vi alltid startar våra dagar i rena kläder & det är väl bra ? :)

Sen kom bästaste Svägerska hit & slingade håret på mig, sitter i skrivande stund med mössan på huvudet & väntar på att klockan ska bli tio i, så jag kan tvätta ur. Vi snackade lite goja & hängde ute på altan :)

Imorgon åker Pappan direkt till Knivsta föratt fortsätta altanbygget där, medans FruCirkus kommer hit & myser med mig & barnen & firar Camilla på hennes 25års-dag, innan jag lämnar barnen hos deras farföräldrar, sen åker jag & FruCirkus till Knivsta vi med :) blir några stopp på vägen innan det (glasbanken, coop, biltema osv..) När vi landar därhemma sen så korkar vi upp  ;) Pappan & jag sover kvar där, dricker lite drinkar/öl, grabbarna bygger altan medans jag & Susanne myser till det & passar upp på grabbarna :D Ser verkligen fram emot det, även om jag kommer sakna barnen sjukt mkt !!

På söndagen fortsätter altanbygget med ett avbrott mitt på dan, då vi ska iväg på lite festligheter, & Pappan far tillbax & fördigställer efter det, & dumpar mig & kidsen hemma ;) 

När jag har tvättat ur håret, ska jag nog bädda ner mig, & vänta på JohnBlund..




puss&kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: