altantaksbygge och supersommar <3

ännu en strålande dag lider mot sitt slut. Idag har grabbarna snickrat klart alla stommar och grejs till altanen, och imorgon åker taket på ;) kommer bli asläckert !! Jag har verkligen världens bästa make, han kan ALLT och lite till. Jag och barnen har spenderat dagen ute i poolen, vi har badat, lekt och haft det skitkul. Hade bror med familj över på kaffe på förmiddagen, och Mot eftermiddagen kom min syster med familj hit och vi badade i stora poolen med barnen, fikade och mös. Vi har haft ett strålande sommarväder och bjudits på ca 30 plus grader under dagen. Bjöd grannarna på pastasallad ;) var för varmt för varm mat idag. Mina barn och jag har haft en perfekt dag, med perfekta människor. Åter igen, så är vi sjukt lyckligt lottade med all kärlek och vänskap runt om oss. Vem orkar vara negativ och sur, när det finns så mycket positivt runt om <3 idag älskar jag livet lite mer än vanligt. Och jag ser verkligen fram emot morgondagen, då åker jag till akademiska sjukhuset och kramas med min modiga, älskade Maria <3 nu ska jag sova så jag är pigg imorgon när barnen vaknar, mina fina, älskade barn <3 puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: