Hipp hipp HURRA, grattis David 2år <3

Idag är det 2år sen mitt liv förändrades, idag är det 2 år sen jag blev 2-barnförälder, idag är det 2 år sen min älskade son kom till världen & kompletterade våran familj <3 tiden går så himla fort !! GRATTIS MAMMAS KILLE <3 och anledningen till att jag är vaken nu är att jag vaknade & hade asont i ryggen (och har fortfarande)dvs ingen bra dag kroppsligt tyvärr, men vad gör det, när hela huset är fullt av kärlek i massor !! Igår efter jobb & barnhämtning / nattning sÅ fick jag ett ryck & började tömma alla mina köksskåp & Sortera massor, till sist tog doften av citek över i köket, badrummet & tvåttstugan, så jag tände doftljus i hela huset. Men attans vad fräscht det känns, och kul att kunna öppna köksskÅpet utan att bli attackerad av massa grejor :) idag blir det projekt skafferi, dÅ det ser ut som hejkomochhjälp mig, och ändå snart dags för månadshandling & därav rensning ;) nu ska jag nog kliva upp , istället föratt ligga här & ha ont ... Fixa kaffe & hållA tummarna på att Davids kalas blir lyckat idag (glöm inte , drop in, alla Davids nära & kära är välkomna ) pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: