HOT HOT HOT ;)

HETT , är det minsta man kan påstå ;) ligger nerbäddad och försöker sova, lättare sagt än gjort. Saga sover inne hos oss i soffan, då det är bastu i hennes rum och det går verkligen inte att vistas därinne. Men mysigt att hon och hennes far snarkar ikapp ;) sötnötarna <3 idag har jag jobbat, 8-16.30, det varska sjukt lugnt och vi hade inte ens en lunchrusch ;/ alla studerande på uppsalauniversitetet (där restaurangen ligger) har nu tagit sina examen och är klara med sina tentor, vilket resulterar i att vi blir utan gäster veckorna innan vi stänger för sommaren :) på kvällen har barnen badat i poolen, vilket dom gör varje dag efter dagis och sen blev det mackor till middag och fick dom hoppa isäng :) därefter var jag gräsänka, städade lite , tvättade upp den tvätten som fanns i korgen och sen fick jag besök av min pratglada svärfar :) haha. jaha, ett nattningsförsök nu, imorgon är det dagis och jobb som gäller igen ! sweet dreams!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: