ledig dag !!

började våran lediga dag med SOVMORGON :) sånt gillas ju, så halv 9 kom Saga in till mig och kröp ner och mös , 5min efter det vaknade David och vi gjorde morgon :) fixade oss och åt frukost, låg i soffan och tittade på Alla Barn I Bullerbyn, jättemysigt, men fasiken vad barnen är i luven på varandra, fick höja rösten åtskilliga gånger.. Men trots det så flöt morgonen på . Och vid 12 tog vi bussen in till Ica Maxi och mötte upp Emelie och Emilia :) åt lunch på Donken, strosade runt i alla affärer, handlade lite onödigheter osv , ÖB är en farlig affär, behövde INGET därifrån, men kom ut med en full kasse :/ vid 16 tiden blev mitt fina sällskap upphämtade och jag och barnen gick föratt möta upp Bästa Svägerskan :) blev glass och lek , sen tiggde vi skjuts hem av barnens farmor :) ibland har man tur !! väl hemma igen packade vi upp våra varor och sen blev det utelek, kaffe, såpbubblor, och trevligt grannsällskap. Sen hem och äta middag, blev kräm , mjölk och banan !! Lite lagom. Hann se Alla Barn I Bullerbyn ännu en gång innan jag nattade mina älsklingar <3 när dom somnat gick jag ut och vattnade alla blommor, spolade av altan och sen satte jag mig och varvade ner med en kopp kaffe. Hann fixa tvätten oxå !! Nu ligger jag nerbäddad i sängen, maken ligger bredvid och är lika fin som vanligt :) min älskade fina make ;) love love love ... Imorgon blir det nog en cykeltur för mig och barnen, eller en långpromenad!! Måste röra på mig känner jag. Börjar ju träna till hösten, så jag måste jobba upp konditionen innan dess ;) god natt mina trogna läsare ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: