Me and My kids <3

Hej hej hallå !! Åter igen ligger jag nerbäddad & ska sova , men kände föratt släppa till på ett litet inlägg , gillar ju att knappa på min fina iphone , så ett om dagen skulle jag väl kunna bjuda på ( inlägg alltså ) .. började dagen med att fylla barnens nya pool ute på altanen, & sen ge kidsen frukost & kläder. Vid 10 mötte vi upp min bror + Brorsson för en promenix !! Solen sken & det var jättevarmt , PERFEKT promenadväder :) tog 55.an & svängde av vid Husby & tog sen gamla tågvägen mot byn .. Vägen är verkligen förstörd , men det var riktigt mysigt ändå . Kom ut vid Salnecke, gick mot en gräsmatta där vi rullade ut filtar & plockade upp vårt fika & hade picknick :) hur roligt som helst & alla barnen skötte sig exemplariskt , sen tog vi 55.an hem & kastade barnen i poolen , där dom fick sällskap av sin kusin & jag av deras faster !! Pimplade kaffe & barnen lekte massa . När dom åkt var det dax för Davids lur , och hör & häpna, men jag fick även SAGA att sova middag !!!!!!!! Barnen sov i 2 timmar , och under hela den tiden så satt jag med försäkringskassan & arbetsförmedlingen i luren , kaos som vanligt men mina utbetalningar = horor är dom hela bunten !! Så det blidde Inge lugn & ro för min del inte :( bär kidsen vaknat igen så gick vi ut & plockade jordgubbar . Sen in & laga middag - spagetti & köttfärssås !! Pappan kom , men , vi åt , drack kaffe & mös !! David har haft problem med magen några dagar nu & idag fick han microlax mot sin förstoppning , som ikke hjälpt ännu , men har katrinplommonspure hemma som han ska få imorgon ... Har hunnit rensat ogräs oxå , mindre kul , men välbehövligt !! Nu måste jag sova , har möte på dagis imorgon & sen en date i Uppsala med bästa Mia <3 wiiiieeee :))))) pussheeej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: