- Älskar fredagar <3



Idag är det fredag. sitter i skrivande stund & väntar, man vet ju aldrig om det rings från jobbet.
Om jag inte ska jobba, så blir det en lugn dag, med massa bus & lek.

Mitt psykinlägg igår berodde på att jag är arg btw !!
Ringde f-kassan igår & nu när jag är överflyttat dit från a-kassan, så kommer jag inte få min första utbetalning förrens i SLUTET AV APRIL :/ så därför mina vänner, cirkulerade mina tankar åt alla konstiga håll igår, en månad utan ersättning, suger. Vet inge alls hur vi ska få det att gå runt denna månad, & lär inte få nån höjdarlön från Restaurangen heller, då jag bara har jobbat några dagar :/ .. så överseende med en deppig Sanna, tack, inge illa ment mot någon speciell alls ...


älskar er , ni är mitt liv <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: