- Bättre än bäst <3



När jag inte trodde att dagen inte kan bli mer perfekt, så blev jag knockad ;)
Min syster med familj kikade ut till oss, vi har vart ute i timmar & gungat, åkt rutschkana, grillat korv, druckit kaffe & lekt med hink & spade. Nöjda Barn.se, kan jag lova. & Nöjda föräldrar på det oxå. Avslutade dagen när dom åkte hem med att duscha barnen & sen natta dom. Frågade Saga om hon hade haft en bra dag , fick svaret : ja Mamma, den bästaste dagen <3 Och det värmde gott i mitt hjärta kan jag lova :) Barnen har haft en kanondag, & jag likaså. ge mig fleeer sånahär dagar TACK :)

Nu ska jag njuta av min egentid, hinka kaffe & mysa ner mig under en filt i soffan :)






hej på er


Imorgon har det gått 2år, sedan du lämnade oss Peter <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: