- en såndär onsdag ?!



Saga kom in i köket nyss, & sa att hon var varm, så jag tempade henne, & mycket riktigt - 38.9 :/
Och som den dåliga mamma jag är, så har jag glömt köpa hem alvedon sen sist dom hade massa feber :/
Saga har hostat en hel del sen i förrgår, men det blev värre nu på morgonen, kan ju bero på byggdammet som ligger kvar i luften, man vet ju aldrig. Dock har hon fått bricanyl, och kommer få det tills hon är bra igen.

Stackars liten, men det det märks inte mkt på henne just nu.
Lite seg, annars ingen större fara.

Jag hade ju hoppats på jobb idag, men blir illa tvungen att tacka nej om dom skulle ringa tyvärr :(
Imorgon får Pappan vabba, om Saga fortfarande är dålig.




hejsvejs
Maria

Du är ingen dålig mamma <3 Du är världs bäst :)

PUBLICERAT DEN 2011-03-16 KLOCKAN 08:11:11
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Emelie

Du är ingen dålig mamma !!!

En av dom BÄSTA jag vet iaf<3

Vi är alla mänskliga och kan glömma saker även viktiga sådana!



Puss<3

PUBLICERAT DEN 2011-03-16 KLOCKAN 20:58:07
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: