- ett tappert försök ..



Gör ett tappert försök att lägga in ett inlägg, vilket inte är det lättaste, med två små huliganer in tha house ;)
Synd om dom faktiskt, då jag setat i telefon mestadels idag & bråkat med ams, f-kassan & a-kassan, så dom har inte fått mkt till uppmärksamhet tyvärr :/

I skrivande stund sitter dom & äter mellis, & då passar jag på, sen ska jag mysa ner mig i soffan med dom igen.

Är förbannad på ams, f-kassan & a-kassan, då jag idag såg att jag har blivit AVSKRIVEN från akassan :/ Så det är därför jag har ringt massa samtal idag & donat. det visade sig iallafall att jag ska flyttas över till f-kassan iomed att jag gått med i ungdomsgarantin via ams, det sjuka är att jag ENBART gick med där efterssom att hon jag pratade med påstod att jag kunde förlora min a-kassa annars, men nu blev jag av med den FAST jag gick med i ungdomsgarantin ?! & dom vet inte alls när utbetalningarna kommer hoppa igång från f-kassan, & påstår att jag skulle fått en utbetalning från f-kassan som i fredags ?? Inte en krona har jag sett, & dom vet inte varför pengarna inte kommit in, då dom ser att jag skulle få en utbetalning då, men ingen överföring har skett från deras konto till mitt, ett mysterium för oss alla !! Så vi får se när jag får pengar nästa gång, KUK !!

Till något roligare :
Pappan i huset sa i förra veckan upp sig från Bra Bil i Upplandsväsby, efter att ha jobbat där i 12år & skrev på under en ny anställning som han börjar den 4.e april, På Helins Bil i Bålsta :) bättre lön, kortare resetid & mer tid till familjen :) Så GRATTIS VÄRLDENS PAPPA DANIEL till det nya jobbet :) Det går bra för en av oss iallafall ;)  Han fortsätter som Reservdelsman, Är så himla stolt, & önskar honom all lycka till på nya arbetet :) Det kommer gå galant :) min älskling <3










såjah, nu ska jag & barnen klura på vad vi ska laga för middag :)





pussheej
ida

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Daniel :D Gud vad kul! Och till dig sanna kämpa på du är stark och kommer få ett jobb snart! Du är en sådan fin person! Kram

PUBLICERAT DEN 2011-03-07 KLOCKAN 20:26:41
BLOGG: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: