- Freaky Friday ;P



Ja, denna fredag började mindre kul.
Bägge barnen har vart låga & gnälligt, & det slutade med att sen ca 40min tillbax så SOVER dom båda :/
Hoppas dom vaknar upp på bättre humör efter det. Vill ha mina VILDA goseungar tillbax, JÄVLA SKITFÖRKYLNINGAR !!

Igår var jag hos tandläkaren, mindre kul, men välbehövligt, lagade ett hål, & ska tillbax nästa onsdag & laga 2 småttingar till :/ Har ont i käften idag, ömmar när jag dricker varm & kallt :( Men det går snart över :) Efter tandläkarbesöket for vi in till Uppsala, för tapetjakt, & GISSA VAD ?? jag hittade mina drömmars tapeter :) Så himla fina, rullarna ligger här i köket & väntar på morgondagen då dom eventuellt ska sättas upp & pryda ena väggen i matsalen, som en fondvägg :) Jippi !! Resten av alla väggar därinne grundmålades vita igår, & under dagens gång ska dom ev målas en sista gång :) kommer bli så himla fint.

Imorgon är det kalas för barnens fina kusin Karla.
Förhoppningsvis är barnen såpass pigga att vi kan åka in, annars får vi tyvärr stanna hemma & mysa istället. Lär visa sig under morgondagen.

Guuud vad jag längtar tills nästa månad, då (förhoppningsvis) min aktivitetsersättning hoppar igång. Mådde sjukt dåligt imorse när jag kollade kontot, då jag la in alla räkningar igårkväll, & dom drogs med pengarna som kom idag, tänk att få ha några kr kvar på kontot efter att räkningar, huslån & alla blivit betalt. Jag saknar det, sjukt mkt. Jag vill ha en fast inkomst :/ ...

undra hur länge kidsen tänker sova ?
Alldeles för lungt här hemma .. Får väla vika lite tvätt som vanligt, & dra en vals med damsugaren...
Är sjukt osocial idag, men alla har vi såna dagar...




hej hej hej hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: