- GodLördagsMorgon :)



GodMorgon gullisar !!

Barnen äter frukost & jag dricker livets goda dryck ;)
Pappan har sovmorgon, då han var vaken med David fram tills kl 1 inatt :/
Han var alldeles för piggelin för sitt egna bästa, den ungen !!

Kvällen igår bestod av varma mackor, glass & soffmys :)
Saga däckade kl 19 i vanlig ordning, medans hennes bror bökade som ni redan vet.
Själv gick jag & la mig strax efter kl 21, världens finaste PappaBulln tog ju fighten med lilleman.

Idag ska ni nog grilla korv ute i det fina vädret, det suger med massa snö på backen igen, men det lovas upp till 16 plusgrader i nästa vecka, så då lär det mesta smälta bort :) Jippie !! Våren är på G, även om det kanske inte känns så just nu.

Klurar på om jag & Saga ska ta oss en trip in till Uppsala idag, & kika på tapeter?!
Har ju hittat vad jag vill tapetsera hela matsalen med, men vill gärna se dom i verkligheten.
lär visa sig hur vi gör, orken måste infinna sig först.

snorar & nyser en del, men gillar läget, känner mig inte tokförkyld, vilket känns lovley :)
Barnen är grymt mkt piggare, & var feberfria igår, lite snor & host kvar nu, det går åt rätt håll :)


har ju 2 arbetsintervjuer framför mig nu, en nästa vecka & en veckan efter, beroende på hur det går på första :) mest av allt vill jag ju jobba på Restaurangen jag jobbar nu, men finns ingen möjlighet till fasta timmar tyvärr :( önska mig lycka till hursomhelst :)



nu ska jag kramas massor med mina fina ungar <3






hejhej
Maria

Arbetsintervjuer??? Det har jag missat :( Lycka till min vän <3

PUBLICERAT DEN 2011-03-22 KLOCKAN 11:06:55
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: