-idiot !!



Bägge barnen sover middag, så jag tänkte passa på att göra lite fint i hallen, så jag ställde ett höööögt skoställ vid ingången, & placerade alla skor i = jättefint, dock fick jag skruva ner alla klädhängare föratt få dit skohyllan, & så tänkte jag vara smart & flytta ut Sagas byrå in i vårt rum, tjiiii fick jag, DEN FÅR INTE PLATS, behövde 6 cm till, föratt kunna stänga dörren lixom :/ Så nu vet jag inte vart jag ska göra av Sagas byrå, den måste väck, då jag måste ha den platsen till att skruva upp klädhängarna :/ vadfaaan har jag gett mig in på ??


YTTERKLÄDER ÖVERALLT !!!
Snart vaknar barnen & då blir det KAOS !!!
DUNKDUNKDUNK "slår skallen i väggen"




JÄVLA PISS-SKIT !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: