- lättare sagt än gjort :/



det är bannemig lättare sagt än gjort att försöka natta en övertrött 1 ½-åring, samtidigt som han fortfarande beundrar & inspekterar sitt nya fina rum :/ Men har gjort ännu ett tappert försök nu, & det är pepparpeppar tyst innefrån hans rum ;) Hoppas han får iallafall en timmes sömn :)

Det går lixom inte att förklara hur nöjd jag är.
Hur fint det är & hur bra barnen trivs i Davids nya rum.
Nya gardiner har han nu oxå sen sista kortet togs, så har han cars-sängkläder OCH cars-gardiner ;) Matchar fint med hans cars-saccosäck  & tofflor ;) haha !! & nu har jag ångrat mitt val med tapet i hans rum (ang fondväggen) det blir inte den neongröna tapeten med stjärnor, utan det blir en hel neongrön fordvägg, & nån snygg cars-bord istället :) då går ju allt i cars-temat ;) kommer bli GRYMT bra !!

låter som att David leker inne på rummet nu :/
Snart är det försent för hans middagslur, så det blir väl till att natta honom vid 18 ikväll :/
Men jag ska ju ändå jobba imorgon & barnen ska till dagis, så att det blir tidigt morgon, kvittar !!


solen skiner & det är 6+ ute ♥
Tar nog ut barnen om en stund (efter lillemans lur om han nu skulle somna)
Mysa runt & njuta av våren som sakta sakta visar sig :)

Pappan jobbar över ikväll , så jag blir ensammen hela dan med kidsen, men det gör inget, för jag föredrar att ha en överdrivet hårt arbetande karl, än en lat, oarbetandes en :) Min karl är BÄST, på alla sätt & vis, love you baby !!





nu ska jag slänga mig på sofflocket med Saga.






hejhopp
Sofie

Jag skulle valt tapeten med stjärnor iaf å skaffa tavlor med cars istället. Det kan han ha längre utan att tröttna =) Bara ett förslag =)

PUBLICERAT DEN 2011-03-14 KLOCKAN 21:01:11
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: