- mysig start på dagen ... eller???



Meningen var ju att jag skulle ha min sovmorgon idag, Pappan har ju sin på lördagar & jag min på söndagar, MEN så blidde det ju ikke, då vår son hade gjort sig en "ryggkrypare" imorse, vilket resulterade i att Pappan sanerade hans rum, medans jag sanerade ungen :/ & när vi väl var klara var jag för pigg föratt lägga mig igen, så ingen sovmorgon var det för min del ...

Åt iallafall mysig familjefrukost tillsammans.
& nu är Pappan ute i garaget & mecka hjullager på völvöön, medans jag sitter inne med kidsen.
Klurar på vad dagen bjuder på, är ju fortfarande sugna på en trip in till Uppsala för lite tapetjakt, men vi vettefasiken om vi pallar. Man blir ju lätt bekväm, & allra helst på helgerna lixom. Kan lika gärna kolla tapeter nästa helg, hinner ju lixom inte tapetsera idag, & inte heller kvällstid i veckan som kommer...

Hoppas Pappan iallafall bygger till trappan idag mellan matsalen & vardagsrummet, så vi får ordning på den. Skulle ju vara guld, får se vad han känner för.

Funderar på om jag & barnen ska klä på oss våra sunkigaste ytterkläder, & bege oss ut & leka i leran...
men så var det de där med orken oxå ...








....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: