- och jag älskar livet ...



nehepp, inge jobb idag :(

Kidsen tittar på Pippi Långstrump, morgonen har vart ganska smärtfri hittills ;)
Sitter & lyssnar på Sara Varga - spring för livet !! älskar den låten, sjukt fin ...
Funderar på om jag ska ladda en maskin tvätt kanske, ingen mening att städa nu, däremot så småplockar jag mellan varven, föratt underlätta inför undanplockningen på kvällarna, för hemma hos mig ska det vara städat & fint innan barnen går & lägger sig, så jag ska slippa städa på på kvällarna, då jag faktiskt har min egentid, och min tid med barnens pappa. Låter konstigt för vissa kanske, men så himla skönt att bara kunna varva ner när barnen sover, och slippa lägga sig & sova, & veta att det ser ut som skit när man vaknar dagen efter .. Fast sen är ju jag sån person som inte kan gå hemifrån utan att bädda alla sängar heller :/ hmm ..

Jajussde, ni vet planerna som smids osv, det verkar som att planerna går i lås redan i helgen :)
Fytusan så underbart, och åter igen, vilka fantastiska människor vi har omkring oss, så osjälviska & omtänksamma :) Vi är lyckligt lottade. I will upedate you, sen sen sen, när det är klart !!


Vet ni föressten att jag ser en jävla massa grus ute på gården :/
jag älskar grus, fyfan vad jag har saknat grus :P snaaart är det vår :)
solen skiner för den delen med, me like alot.

ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ...
ooh my god :) this is love, love love love love ...
ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh...





nu till den stora frågan...
kommer jag att uppdatera mer idag ?
eller kommer jag inte att görat ?



hmm....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: