- Redan onsdag :)



Jösses, det är redan onsdag !!
& trots att jag har flängt runt halva Uppsala idag, så är jag riktigt nöjd med dagen.

Arbetsintervjun gick över förväntan, är åter igen anställd inom Uppsala Kommun, även denna gång som assistent :) Känns superbra, ska träffa brukaren nästa vecka & göra upp ett schema, kommer jobba några timmar i veckan, & dela brukarens timmar med några andra assistenter, & fortsätta jobba extra på Restaurangen, kommer bli lite hattigt, men vad gör man inte lixom :)

Efter att jag skrivit på anställningsbeviset hos enhetschefen var det dax att stressa vidare mot Restaurangen (som ligger på andra sidan stan), där jag skulle jobba idag :) & det gick fint, kändes skumt att komma så sent, hade intervjun kl 11, & kom därifrån kl 12, & kl 12.30 var jag på jobbet :/ ganska flexibel av mig trots allt ;) Bussarna stämde in EXAKT med varandra idag :)


Jobbade till 16.30, & begav mig hemåt föratt hämta barnen hos deras farmor.
Möttes av en febrig, & seg Saga :( Vi gick hem, barnen åt en lättare middag & sen blev det alvedon & mys framför Alvin tills BÄGGE barnen somnade i vardera saccosäck :/ Förde över dom till deras sängar istället, & sen dess har dom sovit, så jar har suttit här, med mitt kaffe sen 18.20 & njutit av lugnet ;) Pappan jobbar ju sent, & kommer inte hem än på flera timmar, han hade nått kamremsbyte på en gammal völvö ;)

Morgondagen ser ut som så, att barnen får vara hemma från dagis , dels föratt Saga hade feber igen, & dels föratt jag (vad jag vet nu) är "ledig". Ska till tandläkaren & laga ett hål kl 9, barnen får vara hos sin farmor under tiden :) Efter det ska vi (om vädret tillåter) vara ute & leka, & ta vara på dagen :) 

Håll tummarna nu på friska & pigga barn <3



Ord kan inte förklara hur mycket jag älskar er <3
Ni rokkar min väääärld gullizar ;P




pussheej



















tänk om det är så, att min otur tänker vända nu ?! :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: