- Solen skiner, & jag med den :)


Älskar verkligen sol, av alla dess former :)
& enligt smhi så kan det hända att vi får en plusgrad eller 2 under dagen, vaddå pricken över i´t :)

Verkar ikke bli någe jobb för mig idag, då ingen har ringt hittills, men jobbar ju imorgon iallafall :)

Måste berätta om våran natt med David btw :
Barnen somnade ju strax innan kl 19, i vanlig ordning.
David vaknade runt 3, fick välling & somnade om efter ca 20-30 min, & sen vaknade han vid 5 igen & fick välling & ny blöja, sen nattade jag om honom i vagnen i rummet istället, & ungen sov tills kl 9.10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG lixom, hur skönt som heelst :) Händer inte ofta, men kan garantera att mina barn har en bra mkt piggare & gladare mamma idag, än vanligt ;) vissa gånger blir man chockad, men GLAD :) fast Saga vaknade vid 7, så jag klev upp med henne, men bara det är sjuuuuk sovmorgon :)

Så med sovmorgon, skinande sol & (änsålänge) nöjda barn, så ska vi bannemig fånga denna dag.
Vi ska ut & leka sen, innan det är dax för Davids lur senare, & njuta av solen & den friska luften..

jag är på riktigt bra humör idag :)
& gårdagens besked, kunde inte göra mig annat är STOLT & GLAD , över en viss person :)
me soo happy <3 vinden verkar vända lite för oss :)






hej hej hej hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: