- sovande barn, och en rykande kopp kaffe :)

- sovande barn, och en rykande kopp kaffe, så ser min kväll ut, för er som undrade :)



Det går ju snabbt i svängarna, fick igårkväll veta att jag skulle jobba som idag.
Bättre det, än samma morgon som det brukar bli annars. Jobbade 8.30-16.30..
Det var relativt lungt idag, och allt flöt på, dagen gick supersnabbt.

Så jag har jobbat idag alltså, klockan ringde halv 6, och för första gången på en evighet eller två, så vaknade David av just min väckarklocka, och INTE av sig  själv vid 4-5, som vanligt :) JIPPIE !! Morgonen flöt på asbra, & barnen har vart på dagis, och blev hämtade av deras Pappa vid stängning. Jag kom hem en liten stund efter dom, & slängde ihop korvstroganoff med ris, går ju sjukt fort, & är smidigt som attans.  Barnen bokstavligen VRÄKTE i sog Mammas gooda mat ;) hihiiii !! Sen sa det vips, så blev klockan kvart i sju, & barnen åkte isäng (frivilligt såklart)

Nu sitter jag & njuter av lugnet, en kopp kaffe & ensamheten ;P
Pappan for iväg på jobb ikväll istället, så han kan vara hemma imorgonkväll istället & ta kidsen, efterssom att jag ska på Ljusparty ;) Ska bli skönt med lite egentid & mys med alla raringar :)



påtal om raringar, min Make, han är en sådan.
Jag är så stolt, & älskar denna man till döds !!
Alla borde få känna denna starka kärlek, som vi får känna dagligen :)
och att han kan leverera GRYMT bra, det vet vi ;)
ÄLSKAR DIG DANIEL <3







DETGÅRBRANUDETGÅRBRANUDETGÅRBRANUDETGÅRBRANU :)






god kväller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: