- Sovmorgon åter igen :/


Jag är fortfarande i chock !!
Imorse klev vi upp strax innan halv 9 :/
Jag är så inte van vid detta, men jag njuter, sålänge det varar :)
Jag & Pappan har speculerat i om blandningen av ny blöjsort, eget rum & trygghet kan vara grunden till detta?! Att han numer känner sig så trygg i sitt egna rum att han slappnar av? Plus att i helgen fick jag ett paket blöjor av min syster, som vi inte provat förut, kanske gillar han den sorten & modellen bättre ? Någonting gör att han sover längre på mornarna, & oavsett VAD det är, så njuter jag av varje sekund, det kan ju vända närsomhelst lixom !! (hoppas inte)

Idag är vi "lediga", sen jobbar jag tis-ons-fre :)
Om några timmar kommer Maria, Grim & Idun hit på en playdate :)
Det ser vi fram emot, barnen ska få röja massvis, medans jag & Maria har massa kaffepimpel & skitsnack att ta igen ;P Mysigt värre, & vi lär se till att barnen får lite frisk luft oxå :)

Har jag nämnt att tapeten sitter på plats ?
& det blev såååå mkt finare än vad jag hade förväntat mig :)
& trappan är klar mellan matsalen & vardagsrummet, den ska bara kläs sen.
& några rader tapet till ska upp vid trappen sen när det är färdigslipat bara, lite lister, sen är det klart :) Efter det är det dax att ta tag i Davids rum :) Ska bli sååå kul. Det är verkligen ett evighetsprojekt, att vara husägare, men jag gillart :)

nu ska jag ut & njuta lite i solen, sen blir det soffmys med barnen <3
måste dra en sväng med damsugaren innan vårat besök kommer oxå :)





hej hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: