- Vi kör en snabbis vettja !!


Godafton sverige !!

Min dag började kl 5 imorse, då Klockan ringde.
Upp, kirrade kaffe & gjorde mig iordning för dagen.
Vid 6.15 kom barnens farmor hit, & passade de sovande huliganerna,  & jag gick ut till bussen, föratt åka till jobbet. Kl 7.30 klev jag innanför dörrarna på Restaurangen & satte igång med alla smörgåsar. Dagen passerade snabbt & smärtfritt. Haft en riktigt bra dag på jobbet med andra ord.

& medans jag jobbade så var barnen på dagis mellan 8.30-13.30 (farmor lämnade & hämtade, tusen, miljoner TACK) Sen passade hon barnen till jag kom hem från jobbet vid 17.30, då även Pappan kom hem :) Vi fick potatissallad med rostbiff/smörgåstårta till middag där = LYX !! sen knatade vi hem, & hade kramkalas i soffan hela familjen, en stund innan det var dax att natta bebisarna :)

& dom sover sött i sina rum nu, Pappan står i duschen & jag ska in efter honom.
Imorgon ska barnen vara på dagis samma tider som idag, medans jag ska jobba några timmar :)

trots att det har snöat massor idag, & trots att det ska bli massa minusgrader inatt, så känner jag mig sjukt nöjd med dagen & ser massvis fram emot morgondagen :)

det går bra nu :)


Puss på er sötisar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: